Üzülme arkadaşım...

Boş yere üzme kendini,
Ben seni haketmedim,
Bunu çok geç öğrendim....
Sana ne sevgiler var,
Yoluna her an bakar,
Doğrusu o an gitmemdi,
Çekilmekti aranızdan,
Yapamadım, anlarsın,
Bencildim yapamadım.
Sen bağlanamazsın,
Sen özgür olmalısın...
Evet gene seveceksin,
Sevgiler yaşayacaksın...
Biten sevdanın ardında
Hüzünlerin olmasın,
Gözyaşların akmasın,
Her şey orda kalsın,
Kırılmasın, dağılmasın...
Sevgi yara alamıyor,
Alırsa da onmuyor,
Yamalarsa tutmuyor...
Güzeldi yasadık bitti,
Yazgıma boynum egildi.
Özgürsün arkadaşım,
Yürü parlak günlere,
Yürü yeni sevgilere....

.: Geri dönmek için tıklayın :.