Beni, bana anlattılar....

Beni bana çok yazdılar,
Beni bana anlattılar.
Hiç mi hiç demedi ki,
Yıldızlardan uzakta
Olduğumu bile biri.
Hepsi yakındın dedi,
Yaşamları aydınlatan,
Sanki bir güneştim,
İçlerinde atan
Tek bir yürektim...
Kelebekler misali
Uçuverdiler sanki.
(25/02/2003)

.: Geri dönmek için tıklayın :.