Neye yarar ?
İlk sözü sonbaharda sevgim olmuştu,
İçi sevdasıyla yanar tutuşurdu,
Baharların sonu olmazdı, bilirdi ya
Sevgisini Sonbaharla buluşturmuştu...
Son değil yeni baharı olabilseydim,
Umutlar yitmeden O'na koşabilseydim,
Her yeni mevsimi yaşayıp kollarında
Sevgimi umarsızca haykırabilseydim....
Neye yarar ki,
Gerçek sandığın
Sonu belirsiz,
Haykıramadığın
Bir Sevgi......
.: Geri dönmek için tıklayın :.