Şimdi

Küçük bir kız çocuğuydum,
Çift örgülü saçlarımda..
Kırmızı beyaz kurdelelerle..
İçimdeki ışığı karartmayan..
Simsiyah önlüklü..
Yarınların çocuğuydum..
Kitapları,şekerleri severdim..
Bez bebeklerle oynamayı..
Arkadaşlarımı,insanları da..
Kış günlerinde..
Tahta bir kaydırak üzerinde..
Yamaçtan aşağı,karda buzda..
Kaymayı severdim..
Çizgi oynayarak silerdik sınırları..
İp atlayarak yıkardık darağaçlarını..
Bunları oynayan çocukları..
Çocukları seviyorum şimdi..
Anne yüreğiyle..

11/05/2003



.: Geri dönmek için tıklayın :.