Çok şey mi istiyoruz ?

...Küçük kız,ilkokul beşinci sınıf öğrencisi..Sıra arkadaşı defterine ''Nergis seni seviyorum''yazmış..Nergis defterini açınca yazıyı gördü,görmesiyle yıldırım gibi yedinci sınıftaki abisinin yanına koştu..
...''Abi Yılmaz defterime -seni seviyorum -yazmış.''
...Aslında Nergis'te Yılmaz'a karşı sıcaklık hissediyordu.Ama dışa vurma hissini şikayet olarak yansıtıyordu..Çığlık,çığlık bağırmak,bütün okula ''Yılmaz Nergis'i seviyor''demek istiyordu..
...Abisi babasından sonra ailenin ikinci erkeği sayılırdı..Kızmış,havalara girmişti..Kim onun bacısına aşk ilan edebilirdi?..Yılmaz'ın anasından emdiği sütü burnundan getirecekti..Yanına öbür arkadaşları da takıldı..Yılmaz'ın yakasına yapıştı..
...''Sen benim bacıma nasıl asılırsın?''
...Yumruğuyla yere yıktı..Küçük,masum,tertemiz sevgi kanlanmıştı.Güç gösterisi,yiğitlikle sonuçlanmış,namus kurtulmuştu..
...Siz böyle bir durumda,hangi tarafta saf tutardınız?..Doğduğu günden beri kafası namus,ahlak,yasak kavramlarıyla dolu küçük Fatih'in mi?..Yoksa;tertemiz yüreği ve insani sevgisiyle Yılmaz'ın mı?..
...Ya aileler hangi gerçeklerle açıklar,bu üç küçük çocuğun yaşadığı durumu?..
...Daha güzel yarınlara yelken açmak istiyoruz..Sevgi dolu bir dünya,özlemlerimiz gerçekleşsin istiyoruz..sevgilere engel koyarak bu mümkün mü?..Gel-gitleri oynayıp duruyoruz hep birlikte..Bir arpa boyu yoldayız..Neden hep tıkanıyor,geriliyor,mutsuzluk yaşıyoruz?..
...Sizleri bilmem ama ben ikilemlerden bıktım..Kamplaşmalardan usandım..İktidar savaşçılarından gına geldi..
...Yarınlara ışıltılı bakmak,aydınlığı görmek istiyorum..Yaşam sevincimiz hiç sönmesin,yüreğimiz sevgi dolu olsun istiyorum..
...Acaba çok şey mi istiyorum?..

sevgiyle nekri 19/05/2003



.: Geri dönmek için tıklayın :.