Yağmur yağıyor
...yağmur yağıyor..ama sağanak değil..oldukça ritimli ve uzun süreli..ense kökümden sırtıma süzülen su damlaları..kulaklarımda ritimli seslerin en güzeli..hiçbir rahatsızlık hissetmeden yürüyorum..bedenimden süzülen yağmurla birlikte yüreğimden ılık duygular süzülüyor..ne ıslanan saçlarım,nede bacağıma yapışan pantolan beni rahatsız ediyor..şaşırıyorum bu aldırışsızlığıma,rahatlığıma..ıslak ve huzurluyum..
...yağmurun çevremde gördüğüm herşeyi baştan aşağı sırılsıklam etmesini istiyorum..sanki o zaman her şey çirkinliklerinden arınacak gibi..keşke bu su herkesin kalbine işlese,orada bulunan kötülükleri yıkasa diye düşünüyorum..
...oysa insanlar kaçışıyor yağmurdan..hemen her gün kimbilir ne çirkin yağmurların altına girerken,kirli su birikintilerine balıklama atlarken,şimdi kaçışıyorlar yağmurdan..
...bir kedi;duvarın dibine sinmiş..kuşlar;saçakların altına gizlenmiş..onlar da yağmurdan korunmaya çalışıyorlar..ama yine de yağmur ıslatıyor çevremde gördüğüm ne varsa..
...içim huzur dolu..aklım alabildiğine açık..kalbimde hissetmediğim türden heyecanlar var..eve yaklaşıyorum..eve girmek içimden hiç gelmese de bu günlük bu kadar ıslaklığın yeteceğini düşünüp giriyorum..
...akşamın alacası çöküyor yavaş yavaş..üstümü çıkarıyorum..ama kurulanmıyorum..o temiz saf damlacıklara bu haksızlığı yapamıyorum..öylece kurusunlar..ruhuma serdiği serinlik öylece kalsın istiyorum..
...dışarda hala yağmur yağıyor..karanlıkta göremiyorum ama,ritimli yağışını duyabiliyorum..karanlıkla birlikte bütün çirkinlikleri yıkamak,kapatmak,örtmek istercesine...
- / - Q sevgiyle nekri
- - / - Q - / - Q
.: Geri dönmek için tıklayın :.