Sözleriniz sevgili bayan


...Sözleriniz sevgili bayan...Sözleriniz kulağımda misafirken,şimdi beynimde ev sahibi..Hep merak ediyorum,o pek azını duyduğum,pek azını bildiğim sözlerinizin ne kadarı size ait?..Ne kadarı duyduklarınızdan,okuduklarınızdan,öğretilenlerden çalıntı?..Gerçekten sizin olan sözlerinizi dilimle dudağımla tutmak isterdim...Duygusunu yüreğimde,beynimde hissetmek isterdim yanılgıyı göze alarak.Sözlerinizin anlamını bir derviş gibi sabırla çözmek isterdim..Oysa sevgili bayan,siz acelecisiniz sözlerinizde ve yaşamınızda...Sözünüzü söyler ve gidersiniz..Ya da siz öyle bir durursunz ki,duruşunuz sözden de keskin bir mesaj iletir:''Git.''Son sözü bedeniniz söyler hep...Gitmek veya susmaktan başka seçenek bırakmadığınız kaç kişi oldu yaşamınızda,hiç düşündünüz mü?..
...Sözlerinizle sevgili bayan,daha çokta suskunluğunuzla tavrınızla kimi zaman bir diktatörü andırıyorsunuz...Ve bu diktatör size de hakim oluyor bazen.Oysa bilirsiniz sevgili bayan,sözle kurulan diktatörlük,başka bir sözle yıkılır da...Sözlerinizi sevgi ve insanca duyarlılıklar aracı olarak kullanmayı unutmaya ne kadar da yatkınsınız..Aslında kabul edemediğiniz her şeyi - gerçek de olsa - yadsımaya,unutmaya yatkınsınız...
...Sözleriniz sevgili bayan,kelime kelime çözümlemeden,her kelimenin anlamını(sizdeki ve seslendiğiniz insanlardaki)kavramadan neyi değiştirebilir ve güzelleştirebilirsiniz?..Sözlerinizin korkunç ve güçlü elleri vardır..Kimi sözler insanın boynunu sıkar..Boğar ki..Bu sözleri ne yapsam,ne etsem dilinize,dudağınıza beyninize yakıştıramıyorum..Kimi sözler,insanın boynunu okşar,yüreğindeki yaraları iyileştirir,elleri şifalıdır..İşte o sözler,dilinizin gerdanında birer mücevher gibi yakışır size.O sözlerle nasıl güzelleştiğinizi tam bilebilseydiniz,dilinizden eksiltmezdiniz..Oysa o sözleri dilinizden eksilttikçe eksildiniz..Başka insanları da eksilttiniz.Sonra da sevmediniz bu eksikliği sırtınızı döndünüz ve uzaklaştınız..
...Sözleriniz sevgili bayan güzel dilinizden,güzel dudağınızdan dökülen sözleriniz iyilikten,eşitlikten,adaletten yana(ne güzel)Oysa en çok da sözlerinizle yaralıyorsunuz taraf olduğunuz her ne varsa..
...Sözleriniz güzelleştikçe sevgili bayan,siz de güzelleşeceksiniz,dünyada seslendiğiniz insanlarda...
...O zamana kadar sizi sözlerin soyut dünyasında bırakacağım..Somut bir dünyada sözlerinizi güzelleştirmenizi bekleyeceğim..



- / - @ sevgiyle nekri
- / - / - @ - / - @







.: Geri dönmek için tıklayın :.