Duygu`ya mektup
...Sevgili Duygu,sen benim ellerimde yeniden şekillendin.Kişiliğini kazandın.Toplum içinde bir yerin olduğunu hissettin.Kendine güvenmeyi öğrendin.Sevmenin,sevilmenin,insan yerine konmanın,paylaşmanın,başarmanın sevincini tattın.
...Yüreğine attığım sevgi tohumları artık filizlendi.Yaşadığın ortam çok sevgisiz biliyorum.Ama sen,o buz tutmuş kalplerle dolu evinde,bir kardelen çiçeği gibi aç.Kendinle ve çevrenle hep barışık kal.Barış içinde bir dünyada yaşayabilmek için buna çok ihtiyacımız var.Bütün sevgiler senin olsun...
öğretmenin..nekri
.: Geri dönmek için tıklayın :.