Zaman
...Betonu delen damlaların sürekliliğidir.Dostum olmayan,dostum olduğunda beni yoracak olan biri böyle demişti..
...Yolları bitiren sabırdır...
...Bir yakınınız ölmüşse,siz yollara düşmüşseniz,yaşam bir film şeridi gibi geçer gözünüzün önünden..
...Yitirdikleriniz,yitireceklerinizin işaretidir..
...Ve sabır bir kilim gibi dokunur..
...Yitip giden aslında zamandır..
...Yeni doğmuş bir çocuğun yitirecek bir yığın zamanı olmuştur..Küçücük ellerinin kocaman olması yiten zamandır..Zaman kaybolmazsa eller büyümez!..
...Her ömür yitirilecek olan zamandır..Her yaşam bir son..Ama her son bir başlangıç değildir..Her ölüm acaba bir başlangıç mıdır?
...Her ömür bir yaşam mıdır?..
...At dışkısında beslenen sineğinki de yaşamdır..Kartal yavrusu yemek için dağlara tırmanan yılanınki de yaşamdır..
...Yılanın yolu sabır ister..Ve sabır bir kilim gibi dokunur..
...Yaşadığını hissetmektir sabır..
...Yaşamaktır...
sevgiyle nekri
.: Geri dönmek için tıklayın :.