Kesme yollarımı

Yağmur...
Perçinliyor hayallerimi..
Rüzgar dağ kokulu..
Ilıkça..
Asırlık çınar dallarından..
Yaseminlerle düşüyorsun avuçlarıma..
Bir yara gibi taşıyorum seni..
Çöldeki serapla aynı sarhoşluk..
Bir ikilem ki yaşantımız..
Sevaplarla,günahları ayıramıyoruz..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Hayallerin ve ümitlerin efendisi ben..
Sesinle irkiliyor,ellerinde titriyorsam..
Ve de sevda oklarınla çaresiz..
Yüreğimin tam ortasından vuruluyorsam..
Kınama beni..
Hasretim dayanılmaz arzularına..
Teninin kokusuna,ılık nefesine..
Ve..hala sana akıyorsam pervasızca..
Ne aşılmaz dağlar durdurabilir..
Ne de amansız fırtınalar..
Kesme yollarımı allah aşkına..
Durdurmaya kalkma yüreğim yanar..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
25.03.2003


.: Geri dönmek için tıklayın :.