Merhaba dünyam
Selam sana..
Dalların ucunda tutunan çiğ damlası..
Bugün kendim için seni..
Bir kez daha seviyorum..
Temize çekiliyor..
Söylenmemiş en güzel cümleler..
Sonunda sabahlar ezberledi adını..
Bir şişe içine konulmuş mektuplar gibi..
Yol alıyor düşlerimiz..
Bulutlar daha da beyazlaşıyor..
Hasretinin güzelliğinden..
Ağaçlar el ele verip döküyor tortusunu..
Ölümün karanlık tenhasına..
Aynı kızıl gözlerle dalıyor insanlar sabahlara..
Senin için kuşlar kafesten uçuyor..
Pencerede anlattıkları senin güzelliğin..
Balıkçılar çekiyor ağlarını inanan gözlerle..
Herkes koşuşturuyor..
Ellerindeki sevinci sana ulaştırmak için..
Ekmeğini seninle bölüşüyor..
Sokak çocukları..
Yağmur..
Saçlarına dokunabilmek için dökülüyor buluttan..
Ölümün penceresindeki hastalar..
Son bir kez daha sarılıyor yaşama..
Dört elle..
Mahkumlar sana hüküm giyerken..
Senin güzelliğini fark edemeyenler..
Asılıyor sehpada..
Ben de böylesi günlerin en yaşanılmamış anlarında..
Nehirlere taşkınlığı anlatıyorum..
Bilsinler istiyorum..
Üşüyen burnumuza dokunan soğuklarda..
Sıcak bir çoban eteşinin var olduğunu..
Bu gün yine senin için..
En uzun soluğumu alıyorum..
Yosun tutuyor ayaklarının değmediği sivri kayalar..
Doğduğuna bin pişman oluyor kan çiçekleri..
Işıklar kamaşıyor ne vakit anlatsam seni..
Alnımdan öpüyor hasretin defalarca..
Kınından çekilmiş hançerle saplıyorum..
Bu yeni sabahı akşama..
Aklıma sözlerin geliyor..
Utanıyor ellerime dolanan zehirli sarmaşık..
Bugün yine seni sevmekle başlıyor sabah..
Kapında bekleşen ışığı al içeri..
Aydınlık günlerin kutlu olsun sevgili..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
19.03.2003
.: Geri dönmek için tıklayın :.