Giydirenler olur

El ele yürürken sevda ve hüzün..
İlkbahar,yaz derken..
Sonbahar olur..
Son sarı yaprakta düşer dalından..
Göçmen kuşlar uçar gider..
Kış olur..
Gelincikler çoktan bükmüştür boynunu..
Gül yaprağının fısıltısı..
Birden rüzgar olur..
Seven sevdiğini söylese de sevdiğine..
Yeniden kavuşmak için..
Ayrılıklar olur..
Kal desen de kalamam gideceğim..
Bir gün benim de ardımdan..
Ağlayanlar olur..
Sen ``Tanıma bile``ey sevgili..
Kar beyazı gelinliği kefenim diye..
Giydirenler olur..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
14.03.2003


.: Geri dönmek için tıklayın :.