Bahar gelse
Bu şiirde sevda ve hüzün var..
Hasret kadar ayrılık ve gurbet var..
Saz yok,söz yok..
Nerede sese ses ekleyen hanendeler..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Ülkeme bahar gelse sevdiğim..
Ne güzel olur..
Açılsa erik çiçekleri..
Erise dağların başındaki kar..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Gözlerine güneş doğsa sevdiğim..
Sabah olur..
Mahur makamında ağlayan kemanlara..
Sen söyle ağlamasınlar..
Yoksa akşam olur..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Ne de çok heveslisin hüzün biriktirmeye..
Bu nasıl gök böyle hiç yüzü gülmüyor..
Bütün bulutlar kül rengi..
Yağmur ha yağdım ha yağacağım diyor..
Oysa sevinç..
Kanat çırpan bir kuş olur..
Uçar........
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
06.03.2003
.: Geri dönmek için tıklayın :.