Sen üzülme
Yaşadığım bunca hüzün ve acı..
Alıkoyamaz beni,sevmekten seni..
Gece karanlığında koşmaktan..
Yorgun düşmüşsem..
Ceplerimde avuç avuç sabah güneşi..
Bahar sevinci ve kuş sesleri..
Getireceğim sana..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Demiş ki bir şair;
Yaşam bir sevgiliyse baştan sona
yalnızca saçlarından öpülmez
Dağlardan dağlara köpüre köpüre akan sular..
Kavuşunca denize,dinlenir,durulur..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Ey sevgili:
Yorgun yüreğimi avuçlarına al..
Sevginle sar,sarmala..
Yoksa durur..
Ve ``De ki bu yar böyle sevilmez``
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
17.02.2003
.: Geri dönmek için tıklayın :.