Bir başıma
Gecenin kıyısında..
Oturmuşum bir başıma..
Gökyüzündeki yıldızları..
-ve ara sıra kayıp gidenleri-
Sayıyorum..
Okyanus kıyısına vuran..
Dalga`ları..
Sayar gibi..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
16.02.2003
.: Geri dönmek için tıklayın :.