Üşürüm
Bugünden yarına..
Benden sana kalan..
Hüzünden başka..
Bir yumak umut olsa da..
Kullanılmış kağıt mendil gibi..
Sonbahar sabahlarını..
Buruşturup sakın atma..
Bunca yıl biriktirdiğim sözcüklerle..
Yazdığım şiirlerimi..
Bırakıyorum sana..
Bahar şarkılarıyla birlikte söylensin..
Kirlenmiş bulutlar..
Yıkansın diye..
Çünkü şiir ilkbaharın gülen gözleridir..
Gözlerinden öpmeliyim şiirin..
Eyvah!..
Geç kalmış ``yol``cuyum sanki..
Sabaha ulaşmak isteyen..
Gece treninin..
Sen gidersen..
Ben kimi bekleyeceğim istasyonlarda..
Durmam..
Duramam buralarda..
Günler sonbahar..
Aylar kış olur üşürüm..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
12.02.2003
.: Geri dönmek için tıklayın :.