Gurbet
Gurbetin bu kör karanlık kuyusunda..
Yusuf gibi,gelmeni..
Bu gurbetten beni..
Kurtarmanı bekliyorum..
Gurbette müebbet hükümlüyüm sanki..
Ayı yıla,günü geceye ekliyorum..
Uykusu kaçmış sokak feneri..
Ve bir de ben uyanığım..
Şehir kaçıncı uykusunda..
Akıp giden ırmağa..
Dur denilse de durmaz..
Gurbeti,dört ucu gül işlemeli..
Mendile çıkınlasam sığmaz..
Hep bir ağızdan..
Yüksek sesle türküler çağırmaya..
Şehri uykusundan uyandırmaya..
Boşuna uğraşmayın..
Uyanmaz..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Çünkü;gülün ustasının dediği gibi..
``kendi elimizle kurduğumuz gurbetten
daha zor bir sürgün yoktur``
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
07.02.2003
.: Geri dönmek için tıklayın :.