Bekle
Hani evlerin balkonuna yuva yapan..
O mavi güvercinler var ya..
Yavrusu kanatlanıp uçuncaya kadar..
Ona her gün yiyecekler taşıyan..
Bu sabah baktım ki gitmişler..
Hoşça kal dediler mi sana?
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Bu gidiş ayrılığın başlangıcı olsa da..
Hiç yaşanmamış ve yaşanacak..
Zamanlar var daha..
Salkım söğüt nasıl eğilir de..
Suyu dudaklarından öperse..
Giden güvercinler de..
Elbet bir gün döner bekle..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
07.02.2003
.: Geri dönmek için tıklayın :.