Bir söyleten var

Nasılsın iyi misin'li merhabaya..
Derkenar yazılmış..
Bir beyit:
Neyzen ney üfler,
fakat bu nefes ve bu nefesten
çıkan ses neyin midir?
Neyzen'in mi?
Çınlar yıllardır kulaklarımda.
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Soruyorum şimdi ben de kendime:
-Söyle Nekri şiirlerinde..
seslendirdiğin sözcüklerle..
dillendirdiğin..
sevgi ve hüzünden..
hangisi senin sesin?..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
..Ve anladım ki o ses ve nefes..
ney'in de değil neyzen'in de,
değerli olan sazlıktan koparılmış..
o kamış..
hiç değil..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Bilen bilir ki;
Her işi yapana,bir yaptıran..
Her sözü söyleyene..
Bir söyleten var..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
16.10.2003


.: Geri dönmek için tıklayın :.