Hüznün rengi
Ferman padişahımın:öl demişse..
Ölürüm ben..
Mevsim,ay,yıl,gün fark etmez..
Zor olan ayrılık..
-Onu sen Nekri'ye sor dediler..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Her tezgahta kilim dokunmaz..
Bilirim ben..
Yumak yumak iplik gerek..
Biraz da sevgi..
Kutnu kumaştan mintan diktirdim..
-Kolu,yakası nerede bunun..
Biraz da dar dediler..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Gülün ustası demiş ki:Sırası gelince..
Acının vergisin verdik,
gülün haracını ödedik..
Hüznü demirbaş listesinden silmeye geldi sıra..
Acının rengi yoktur,sevincinse mavi..
Şairlere sordum hüznü..
-Olsa Olsa mor dediler..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Fermen padişahımın:öl demişse..
Ölürüm ben..
Ayrılalı kaç gün oldu saymadım..
-Sevgilin senin ardından iki gözü iki çeşme
Ağlıyor dediler..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
14.01.2003
.: Geri dönmek için tıklayın :.