Sınama beni
Rüzgarı ardıma alıp yürüyorsam..
Yüreğim kanatılmış ve sancılı..
Dönüp geriye bakmıyorsam..
Şarkılarım hep yarım ve acılı..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Ağlıyorsam ne olur kınama beni..
Ya öldür ya güldür sınama beni..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Yağmurlanmış bulutlar gibiyim..
Mayınlanmış sulardayım..
Gitme kal desen de..
Ayrılık faslındayım..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Ağlıyorsam ne olur kınama beni..
Ya öldür ya güldür sınama beni..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Yangınlarda yandı tenim..
Acılara bulandı yüreğim..
Günlerden hüzün ertesi..
Hoşça kal gitmem gerek benim..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Ağlıyorsam ne olur kınama beni..
Ya öldür ya güldür sınama beni..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
05.01.2003
.: Geri dönmek için tıklayın :.