Uzat ellerini
Uçsuz hayalimin kenar denizi,
Yoksul varlığımın tek sesi;
Sensin ve senin sesin
Ölümümden önce hayatımın cüssesi.
Kalemim göz yaşı mı damlatıyor yoksa kan mı?
Varlığımın gölgesi nerede şimdi?
Güneş kollarını üzerimden çekiyor,
Siyah saçlarımdan aşıyor ikindi.
Gece soğuk,haber vermiyor senden,
Şehrin ışıkları bir şarapnel parçası.
Göğsüm donuk,bedenim katı,
Uzat ellerini yarim çok özledim seni.
Sessiz gecelerin hayali olsun da,
Uyandırsın beni rüyamdan,
Senin sıcacık sesin,
Okşasın ruhumu..
Uçurtmam yırtılsa da,
Çemberim kırılsa da,
Aşkım tuzsuz,ipliğim düğümsüz olsa da,
Sen ol yanımda;
Biricik yarim,sevgilim.
Uzat ellerini!
Gözyaşlarım eline değsin.
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
26.12.2002
.: Geri dönmek için tıklayın :.