Gidişin
Mayınlar döşedin yüreğime..
Patladılar öbek öbek..
Sen gidince..
Oysa ekmeksizdi doyduğumuz günler..
Yazdı iklim..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Gökyüzü yıldızlıyken..
Artık yasak bana..
Seni düşünmek..
Rüzgar sesiyle..
Ay aydınlık gecelerde..
İçimde boğuldu sesin..
Işıklar tükenince..
Irmaklar ses veriyor derinlerden..
Yalnızlık akıyor..
Susuyor sokaklar..
Odaların gözleri kapanırken uykuya..
Yürek tellerim geriliyor..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
27.12.2002
.: Geri dönmek için tıklayın :.