Biz susarsak
Biz susarsak bir şey eksilir kentin yüzünde..
Solar günlerin rengi biraz daha..
Kırılır gülüşü sevgilerin..
Soluk bir hüzün sızar perdelerden..
Sesimi bu yüzden yalıtmıyorum..
Bekleyişlerini adımladığım sokaklardan..
Zamanın örselenmiş aynasına..
Sorular bırakıyorum durmadan..
Ve giderken,usulca öpüyorum..
Yarım kalan aşklarımı gecelerinden..
Sonra bir sessizlik çöküyor gürültülerin arasına..
Uğultusu sararken uzak dağları çakalların..
Harace kesilirken ömürler sığ sularda..
Kapılarını yumrukluyorum günlerin..
Biz susarsak kan toplanır gözlerine yaşantıların..
Ve yeryüzünün en güzel yüzü çocuklar..
İrkilir uykularından..
Kararır gözlerinde apansız..
Bölüşmek istededikleri dünya..
Sesini yükselt,hadi şarkına başla..
Dinsin ağrısı eflatun gecelerin..
Dedim ya,biz susarsak kimsesizliğin kıyısında..
Vurulur aşklar da...
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
15.12.2002
.: Geri dönmek için tıklayın :.