Sen yoksan bayramlarda
Bu gün bayram sevdiceğim..
Nereye baksan,mutlu tebessümler..
Dinlesen,neşeli kuş cıvıltıları..
Koklasan,taze bahar çiçekleri..
Ne tutsan,sıcak,ılık..
Dost gibi..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Bu gün bayram sevdiceğim..
Sen yoksun,ben benimle,yalnız..
Benim kuşlarım göçtüler güneye..
Solgun yapraklarım..
Kopuk,kopuk yerlerde..
Neye dokunsam dost diye..
Soğuk,soğuk geliyor ellerime..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
05.12.2002
.: Geri dönmek için tıklayın :.