Belki
Gurbet,gurbet öten bir tren sesi..
Ve son kampanayla başlayan hasretin..
Unutacaksın bu şehrin garip gecelerini..
Yıldızlarına uzanmayacak ellerin..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Yollar sana neş'e,bana keder verecek..
Boynu bükük döneceğim odama..
``Unut beni``diyordun ayrılırken..
Unutmak kolay değil ama..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Düşün garip gecelerini bu şehrin..
Düşün sensizlik içinde beni..
Hani bir resmim kalmıştı sende..
Onu olsun sensiz bırakma emi..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Bilinmez..dünya hali bu..
Zamanla değişebilir insan..
Belki dönersin,yine bir akşam vakti..
Rüzgarlarla uzak diyarlardan..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
02.12.2002
.: Geri dönmek için tıklayın :.