Sevgiye saygı

Sevgi bahane istemez..
Yunusça sevene açım..
Uzun ömre değil..
Ömür boyu sevene..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Sevilince insan..
Hiçe saymamak verilen değeri..
Başta kendisine ve sevdiğine..
Sevdiğinin köpeğine bile..
Saygı duymalı..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Bir davranışı ve bir sözü ile..
Söndürmemeli parlak yıldızı..
İyi bilmeli ki..
Sevginin derecesi gösterilen ilgi kadardır..
Unutmamalı ki..
İnsan sevebildiği kadar insandır..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
27.11.2002


.: Geri dönmek için tıklayın :.