Bir gün
Parmaklarımın arasında kaç tebeşir tükendi,
Derinleşti çizgileri ellerimin,
Kaç zaman içinde,
Bilseniz...
Kaç falcı sizleri gördü ellerimde.
Ellerim sizin olsun çocuklar
Ellerimi bırakıp gideceğim.
Uzun tatilleri sevemedim bir türlü,
Yokluğunuzu hiç hissetmedim oysa,
Yüreğinizin atışını duyuyorum,
Varsınız diye...
Kaç kez gezindim boş boş sınıflarda,
Boş sıralara kaç kez hal hatır sordum.
Düşlerim sizin olsun çocuklar,
Düşlerimi bırakıp gideceğim,bir gün.
Gözlerim tanıdık bir yüze rastlar diye
Az mı gezindim bu caddelerde,
En çok gözlerim çekmiştir hasretinizi;
Buğulanmıştır belli belirsiz tenha köşelerde;
Düşleyip hayalinizi...
Gözlerim sizin olsun çocuklar
Gözlerimi bırakıp gideceğim.
Öyle bakışlarınız var ki yıllarca unutmayacağım
Kaç bakışta hayatı yeniden keşfettim,
Kaç bakışta sendeledim,
Bu yürek bilir...
Yüreğim sizin olsun
Yüreğimi bırakıp gideceğim...
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
24.11.2002
.: Geri dönmek için tıklayın :.