Adını sen koy

İnandım..
Rüyalarımızın peşinden gittim..
Günler aylara aktı..
Işımadı sokaklar..
Duygularımın tüm yükünü taşıyan..
Kalemimin içi bitti..
Hediyen diye atmadım..
Çenemden damlıyor tenimin göz yaşı..
Umudun sınırındayım..
Gel..
Gözlerini gözlerime mühürlediğim..
Yerinin adını sen koy..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
20.11.2002


.: Geri dönmek için tıklayın :.