Günlüğüm

Duvarların iç yüzünde..
Ateşin gökleri elediği gün..
Sırtladım şelek şelek umutlarımı..
Berk bastım sahiplendim mazime..
Yılların sırdaşlığı yetmedi..
Tesbihime yazdım günlüğümü..
Umut sonbahar,sevdam sonbahar..
Amin dedim bitirdiğim ömrüme..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
27.11.2002


.: Geri dönmek için tıklayın :.