Falcılar
Avucumun içine baktı falcılar..
Gidenden hayır gelmezmiş bana..
Hardal oldu kokladığım goncalar..
Çiçeğin balından şifa gelmezmiş bana..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Gönderdim sevdamı yazgım diyerek..
Gönlümün noktasına tahtın kurarak..
Bağlandım yıllara günler sayarak..
Dünyanın güneşinden ışık gelmezmiş bana..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Sağır sultan duydu ağladı..
Gidişin ömrümü sona bağladı..
Bulutlar utandı yağmur eyledi..
Sevda pınarının suyu kesikmiş bana..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
26.11.2002
.: Geri dönmek için tıklayın :.