Kaldırım
Kaldırım,nice insan tepeledi seni..
Yürüdü geçti dostlarına..
Nice insan geldi,geçti durdu..
Küfür etti kendince bir yerlere..
Tükürdü taşlarına..
Kimi insan çıldırdı sevdiğini beklerken..
Taşlarını saydı cadde boyu..
Sökülmüş taşın biri yastığı oldu..
Uyudu geceleyin..
Kaldırım,``dilin olsa da konuşsan`` der,
Eski dostlarından biri..
Ayrılığın ağıtı,birleşmenin sevinci..
Hep bir şiir olur çözülünce..
Kaldırım,senin diploman geçerli hala..
Üniversite mezunu mastır yapıyor..
Üç dört gruplar halinde..
Taşların üzerinde..
Kimileri beleşten boy atıyor..
Paşa gibi kasılıyor basıyor taşlarına..
Ben usandım seni tepelemekten..
Yarıl ilk ben gireyim..
İyidir umutsuz,mutsuz yaşamaktan..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
22.11.2002
.: Geri dönmek için tıklayın :.