Aklın varsa
Mahkemede dayın olsun..
Yada cüzdanında para..
Tekme vur gir içeri..
Tahsil ne ki..
Mevki ne ki..
``Orta şekerli olsun kahvem``
De yeter ki..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Ahmet eker tarlayı..
Mehmet atar göbeği..
Mehmet kazanır n'olacak ki..!
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Aloo..
Beşkere beş yirmibeş..
``Yazlıkta şenlik var``
De yeter ki..
Rakılar dostu olur..
Meliha hanım göbek atar..
Gün geçer an gelir..
Samanlık altından su yürür..
Farkına bile varmaz insan..
Emri olur n'olacak ki..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
18.11.2002
.: Geri dönmek için tıklayın :.