Nasıl unuturum seni

geçen zamanın yolcularıydık..
bir sigara tadımlığında..
kavlimiz dostlar sofrasında..
haritalar çizmekti al yeşil..
güneş gözlü çocuklar şarkı söylerken..
nasıl gelmez bahar kim sormaz seni..
cemre doğuruyor bak..
kızılcık şerbeti içenler..
kara tren yolcuları..
basif besliyorlar hamaklarında..
daha dün bir roman okudum..
bir şiir yazdım senin için..
kim aramaz seni kim sormaz..
kırlangıçlar sobelemişti yeni kimliğimizi..
deniz dibi cinleri...
sevda söylenceleri dinletmişlerdi..
deli horon tepip..
halaya dizilmiştik sabaha dek..
kim aramaz seni kim sormaz..
narın dalları olan iki söğüt dalıydık diz dize.
gölgelerimiz suya süşerdi sevişirken..
elimde lir seranadlar dizerken..
ebem kuşağı altında..
ağlamıştık sessizce yaratan şahidimiz..
bir gün demiştik bir gün mutlaka..
nasıl durmaz zaman...
bu ne amansız hırsız zaman..
nasıl bir gündü nasıl unuturum seni..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
08.11.2002


.: Geri dönmek için tıklayın :.