Bu günkü rüyam

Pısırıklığıma kızıp..
Avazım çıktığı kadar bağırıyorum..
Hayalimle değiştiriyorum..
Kafama göre yapıyorum her şeyi..
Annemin iyi insan ol dediğini..
Kitaplarımı,öğretmenlerimi unutmadan..
Kendime düzen kuruyorum dünyaya..
İçime kapattığım benliğimi..
Bedenimin alevi yakıyor..
Yeni baştan doğuyor güneş benim için..
Şükürler ediyorum bugünüme..
Gündelikçiler..
Kararsız yürüyen kaldırımdakiler..
Şükür edenler kervanına katılıyor..
Hapistekiler bayram yapıyor..
Annelerin göz yaşları diniyor bugün..
Okulda öğretmenler bilgi saçıyor..
Güneş gibi..
Zaman geri dönmeyecek artık..
Yazarlar silgisiz kalem kullanacak..
Bir elmadan da..
Herkes payına düşeni alacak artık..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
07.11.2002


.: Geri dönmek için tıklayın :.