Hoşçakal dedikten sonra
kalbimin burulduğu dar koridorlardan..
anarak,anlayarak..
ve ağlayarak geçerken..
yine yıkılmış saçaklar gibi kaldım..
terkedilmiş evlerdeki..
rakamlar dar geliyor cinnet saatlerine..
sensizliğe doğru..
çıktığım her yolculukta..
üşüyen gözlerini taşıdım hep yanımda..
farkında değildin..
o pazarlıksız intizar akşamlarının..
sesinde kabarmış bir bunç..
her çılgınlığa meyilli..
sabır diledim ruhumun dinmeyen kıyılarına..
anlamanın ya da
anlamamanın kör düğümünde..
dilimin ucundaki tüm şarkıları sustum..
ve celladıma oynadım pervasızca..
kriz nöbetlerinde..
yüzümde tatminsiz bir öfkenin gri uğultusu..
serzeniş ve keder..
rakamlar dar geliyor cinnet saatlerine..
bütün renklerini gizledin benden..
gençliğinden kalma bütün çizgilerini yüzünün..
bir enkazı yüklenmiş ömrünün gülücüklerini..
melankolik sesindeki yaralanmaları gizledin..
bulunduğum kehanetin tılsımı da yetmedi bu üvey aşka..
perdelerin ardından baktığım her durakta..
izini aradım bölünmüş uykularda..
bungun bir vakitte çoğalan..
sürgün yolcuları..
ilenç ve kabir..
rakamlar dar geliyor cinnet saatlerine..
biliyorsun değil mi..
sensiz yapamayacağımı..
bu tragedyanın pençesinden kurtulamayacağımı..
eprimiş bedenimdeki karmaşık acıyı..
titrek sesime tüneyen tükeniş çığlıklarını..
biliyorsun değil mi?..
tedirgin bekleyişlerde kararan yüreğimi..
bütün sevinçlerim dökülüyor avuçlarımdan..
kursağımda kalıyor bütün umutlar..
her kavşakta bir ``keşke`` uğultusu kalıyor beynimde..
anılar birer işkenceye dönüşüyor bütün zamanlarda..
bütün randevulara gecikiyorum artık..
aynada saçlarıma düşen akları saymaktan..
beğendin mi?..
sokaklarda rus ruleti oynayan bir zamandayım şimdi..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
31.10.2002
.: Geri dönmek için tıklayın :.