Rüzgara serildim
Yürüdüm bir başıma dağlar aşmaya..
Aşıp tuz ekmek için helallaşmaya..
Yolların sırrına engel düşmeye..
Kucakladım alemi o yok idi..
Yaştığa baş,cana yoldaş bulamadım..
Rüzgara serildim ne fayda..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Çobanın önünde bir sürü koyun..
Sayısını bilmiyor sürüler beyin..
Aradım sultanımı dediler neyin..
Kucak açtım o yok idi..
Yastığa baş,ahrete yoldaş bulamadım..
Rüzgara serildim ne fayda..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
04.11.2002
.: Geri dönmek için tıklayın :.