Gıdım gıdım

Öyle büyütmüşüm ki içimde seni..
Yokluğunun saltanatında ezildim..
Biriktirdim seni anı anı..
Seninle bir soluk nefesimdeki yaşantım bile..
Seni umutlardan uzak..
Yokluk içinde sevmekte güzel..
Hasretin perçinlendi bastığım toprağa..
Suya hasret dudaklarımı..
Kurutmaya inadınmı var.
Ne soğuk değil mi böyle düşünmek..
Karşı dala konup..
Rüzgarın savurduğu kum gibi..
Gıdım gıdım tükettin beni..
Varlığımı inkara kalkışma..
Yüreğin pıt pıt etti..
Bu ateş yılların külünden canlandı..
Gözlerinin hapsinde..
Duygularının derinliğindeyim..
Gör beni..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
21.10.2002


.: Geri dönmek için tıklayın :.