Gönül bu

Söylemiştim ya..
Umar gördüğünden..
Burun indirir olur olmaz şeye..
Gönül bu..
Arkasından iteni..
Önünden çekeni olmayan ömrü..
Kemirir direm direm
Demiştim ya..
Bu gün yorgun düşen beden..
Yarını iple çeker..
Sevda olur yatar..
Koç yiğidin bağrında..
Umut olur meydan okur yıllara..
Getiremez sonunu..
Buruşan yüzünden sıyrılan yaş..
Eklenir yeni baştan toprağa..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
25.10.2002


.: Geri dönmek için tıklayın :.