Anlamı yokmu

Bahtın kapanmış diyorlar bana..
Kalbimden ebedi yer verdim ona..
Hatıraları silmiş göz kapanmadan..
Gidenin bir parça eksiği yok mu..
Geceler gündüzlerin sırrın bilmedi..
Şartlı doğmuş güneş ışık vermedi..
Dünyanın gözünde kusur arayıp..
Kılı kırk yarmanın anlamı yok mu..
Ömrümü anılarımla eş tuttum..
Sefil ettiler kıblemi unuttum..
Yutkundum bir parçan içimde kaldı..
Gidenin kalbinde eksiği yok mu..
Bırakın gelsin davetsiz girsin..
Çare olmuyor teselli bilinsin..
Yılların hasretini anlatacağım..
Yüreğimin sesinin anlamı yok mu..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
22.10.2002


.: Geri dönmek için tıklayın :.