Yokluğunda
Güneş kollarını çekip..
ışığında görülenler kaybolduğu zaman..
Uzanırım yatağıma..
Uzaklara bakarım..
Dağın yamacında,ormanın içine kurulmuş..
Bir ev gözükür..
Seni görmüşüm gibi ona bakarım hep..
Yağmur yağdığı zaman..
Toprağın kokusunu çekerim içime..
Seni koklamışım gibi gelir bana..
Penceremin camları nemlenir birden..
Gözükmez olur ev..
Silerim arkalı önlü acilen faydasız..
Balkona çıkarım..
Seni bekler gibi sabırsızlanırım..
Sis kaplar göremez olurum burnumun ucunu..
Özleyen yüreğimi yokluğuna gömerim..
Rahmetler okur,seni ger gün..
İlk günkü gibi anarım..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
19.09.2002
.: Geri dönmek için tıklayın :.