Rüzgar alsa da

Penceremin demir korkuluğu..
Fakirin yüzü soğuk olur derdi babam..
Sen soğukluğunla,yalancı çıkarttın babamı..
Çarpıyorsun yüreğime..
Dönderiyorsun beni aynı noktada..
Yıkmaya çalışma gençliğimi..
Başımın dik oluşu özümdendir..
Sigaramın dumanı ciğerimden çıkana kadar..
Özgürlüğün türküsünü besteledim..
İzin veeer..!
Daracık deliğinden uzatayım elimi..
Haykırayım,boşaltayım içimi..
Rüzgar alsa da yeter..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Henüz çekmemiştim elimi pencereden..
Nefes nefese bir kuş kondu avucumun içine..
Kayıp olan insanlığımı getirdi bana..
Gelinlik mendilimle sardım yaralarını..
Koynumda ısıttım..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
Bulutlarda aradım seni saatlerce..
Adını fısıldadım..
Duyuramadım sesimi ama..
Mektup yazdım gökyüzüne..
Yağmurun silemeyeceği..
Rüzgarın götüremeyeceği..
Kurşunların öldüremeyeceği kadar..
Özlemişliğimle,gururumla..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
18.09.2002


.: Geri dönmek için tıklayın :.