İnsanlığın şartı
Ellerinde çok soğuk..
Gündelikçinin yüzü soğuk olurya..
Öylesine öylesine..
Soğuk bakıyor gözlerin kaç zamandır..
İnsanlığın şartı değil mi sevmek?..
Hatır için sevilmezde ölünmezde uğruna..
Bir kararda durmayalım..
Sokaktaki kedi de görsün anlasın içimizi..
Ayrılığın şerefi olmaz..
İçilmez de şerefine..
Dünya zevkleri seninle tatlı..
Yıldızlarımız gök yüzünde kaymasın..
Sevdanın doruğundan savaş açıyor rüyalarım..
Erken kalkamıyorum artık..
Eski bir koltuk gibi döşeğime yapıştım..
Acılar duvar olmasın köprü kurmasın..
Geçmesin üzerinden kimse..
Gençliğe diyebilmek..
Eğriye eğri doğruya doğru..
Miras kalsın..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
16.09.2002
.: Geri dönmek için tıklayın :.