Ahşap evin kızı
Çıkmaz sokağın ahşap evi..
Hala pencereni siliyor mu mavi gözlü kız..
Süpürüyor mu bahçeni..
Suluyor mu çiçeklerini..
Yoksa..
Beni bıraktığı bibi birden rüzgarlı bir günde..
Senide mi terketti karanlıkta gizlice..
Doğduğu evden aşkından..
Kaçırdılar mı uzaklara..
Kilitlendin mi tahta kapı..
Geceler boyu ben bekledim onu..
Bahtım dedim durdum önünde..
Çiçekler son defa sulamadı mı sizi..
Göz yaşı düşmedi mi yapraklarınıza..
Şahit olmadın mı ahşap ev..
Sokak lambası yanmadığı zaman..
Bizim günümüz olurdu ya..
Olanlara inanamıyorum..
Dönerse söyleyin bir daha girmesin rüyama..
Rüyamda da terkedip..
Aynı acıyı tattırmasın bana..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
17.09.2002
.: Geri dönmek için tıklayın :.