Ufuklar efsanede

Gençliğimi bu yolculuk bitirdi..
Ne zaman nerede biter bilmiyorum sonu..
Doğduğumda rüzgar bulutlara vermiş..
Kaderimi götürmüş uzaklara..
Menzilim uzak..
Ben aşamadan arpa boyu gediği..
Yüklü kervanlar geçti..
Çiğnediler beni ``yol `` gibi..
Birazdan ışıyacak..
Benliğimi çaresizlik saracak yine..
Ufuklar efsanede..
Kırık,ayyaş masasında..
Sorguya çektiler beni..
Yaman dertliyim dedim..
Dilendim mutluluğu ne çare..
Felek suçlu,ben davacı..
Bi çare de bi çare..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
16.09.2002


.: Geri dönmek için tıklayın :.