Git
``Git`` diyorsun nereye gideyim..
Gitmek mümkün olsa da gidelilsem uzaklara..
Gelemesem bir daha buralara..
Paramparça etsem yüreğimi..
..Cam gibi..
``Git``diyorsun,nereye gideyim..
Gidebilsem,kapanır mı içimdeki yara..
Karışabilsem kalabalıklara..
..Yabancı gibi,el gibi..
``Git``diyorsun,nereye gideyim..
Gidersem kim şiirler yazacak sana..
Kim ağlayacak olmayan sabahlara..
..Yağmur gibi,sel gibi..
``Git``diyorsun,nereye gideyim..
Gitmek çözüm değil ki birtanem..
Nereye gitsem arkamdan geliyorsun..
..Gölge gibi,yel gibi..
``Git``diyorsun,nereye gideyim..
Yüreğim ``Gitme`` diyor bak bana..
Kulaklarımda ``Git`` diyen ses..
..``Kal..kal`` der gibi..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
17.08.2002
.: Geri dönmek için tıklayın :.