Sen

Nasıl anlatsam seni sana bilmem ki..
Bak..
Yine vedalaştı güneş ay'la..
Bir gün daha geçti ömürden sensiz..
Bilinmez..
Belki yarın bin umutla doğacak güneş..
Ama bana ne bundan..
Ben yetim bir çocuk misali,sensiz..
Bu acıya daha ne kadar dayanır ki yorgun yürek
Yağan kar üzerime yağıyor olsa gerek..
Sen..
Şiirimsin işte ruhumu okşayan..
En hoş nağmesin kulaklarımda..
Ama..
İşte yoksun,yoksun şu an yanımda..
İçimde vazgeçilmez bir cansın sen..
Nasıl oldu bilmiyorum..
Yüreğimde seni buldum ben..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
16.08.2002


.: Geri dönmek için tıklayın :.