Tren
Odamın penceresinden bak...
Hüzün yüklü,hasret yüklü...
Kara bir tren gelir-gider...
Dalarım senli anlara birden...
Sevgi yüklü,yangın yüklü...
Türkü gözlerin gelir-gider...
Acı bir ses yankılanır ardından...
Umutsuzluk tüklü,çaresizlik yüklü...
Ayrılık fermanını verir gider...
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
05.08.2002
.: Geri dönmek için tıklayın :.