Sensiz

Seni görmediğim zamanlar,
Bir diken büyür gözbebeklerimde,
Bir çocuk ağlaması başlar
Kulaklarımda uzun uzun,
Hep bir şeyler arar bulamam
Seni görmediğim zamanlar.
Güneş doğmaz üstüme,
Üşürüm,üzülürüm...
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
27.05.2002


.: Geri dönmek için tıklayın :.