Merhaba

...Merhaba...!
(Güzellikleri kucaklayabilmemi sağlayan düşlerimin kahramanına...)
...Bir demet yaseminin kokusunu getiriyorum sana..Yağmurdan sonraki toprağın kokusunu,mis gibi bir havanın kokusunu,yemyeşil yaprakların kokusunu...
...Gözlerden uzak,eşsiz güzelliklere sahip,huzur dolu bir yeri hatırlatıyorsun bana.Varlığın süslüyor hayallerimi..
...Sözlerin,bir denizi hatırlatıyor..Berraklığın ve masumluğun simgesi olan denizi.Denizin kıyıya köpüklü bir dalga getirişini gördüğümde,gözlerimde yeniden bir parıltı oluşuyor,yine gülüyorum,seni anımsıyorum..Gülüşlerin aklıma geliyor.Hepsinin güzelliğini denizin mavisinde arıyorum..
...Bir şiir duyuyorum gizliden.Ruhumun dinlendiğini hissediyorum.Bedenimden ayrılıp,sonsuz oluyor..Kalbim de yalnız bırakmıyor ruhumu.İkisi birlikte sessiz yolculuklara yelken açıyorlar.Senin yardımlarınla...Sen rüzgarlarla dolduruyorsun yelkenleri.Sen sağlıyorsun kalbimin ve ruhumun o ulaşılmazlıklara ulaşmasını.Sen sağlıyorsun benliğimin mutluluğa kavuşmasını.Hiç bitmesin bu huzur dolu dakikalar,sonu gelmesin istiyorum.Çünkü okunan her mısra sonrasında,biraz daha sana yaklaştığımı hissediyorum..
...Ruhun,bir gökkuşağını hatırlatıyor.Güzelliğin,imkansızlıkların ve umutların simgesi olan gökkuşağını.Bilirsin can,gökkuşağının yedi rengi de bana farklı şeyler getirir.Dostluğu getirir.Yaşama sevincini,ümitleri,insanlığı,hayatı ve sevgiyi getirir gökkuşağı.Her yağmur sonrası,güneşin içimize konuk olması ile beraber gökkuşağı da gelir.Mavinin masumluğunu,kırmızının ateşini,yeşilin cıvıltılarını hisseder gibi olurum o zaman..Gökyüzünde sekizinci rengi de aramaya başlarım.Gökyüzündeki o gizli rengi keşfedip,senin avuçlarına bırakırım o anda.Sekizinci renkte saklı olan umutlarımın farkına varasın diye.
...Kalbin,cennetin sonsuz güzelliklerini hatırlatıyor.Parıltıların yüzüme yansıttığı ışığın,günahsız bir yaşamın yeri olan cenneti.Dans eden meleklerin,bembeyaz kanatlarındaki her bir tüyü topluyorum yüreğinden.Beyaz güvercinlerin pencereme bıraktığı sevgileri koynuma alıyorum her gece.Bembeyaz papatya tarlalarından,papatyalar topluyorum senin için.Savurup,uçuruyorum her birinin yapraklarını.Hepsi de o kocaman yüreğinde yerini alıyor.Her birine sana olan sevgimi aktarıyorum.Yüreğinde ettikleri yerlerde sevginin oluşturduğu,derin izler bıraksın diye..
...Sabah güneşi ile her gün aydınlanan ruhumu,sen ısıtıyorsun can..Sen bir yıldızsın.Ben ise her gece senin ışığın altında doğru yolu bulmaya mahkum olan,karanlık hayatıma ışık getirmeye çalışan biriyim..Senin,avuçlarıma bıraktığın beyaz incileri,yüreğime serpiyorum her an.Gül ağacının dallarında oluşan tomurcukları,kendi dünyamda açtırıyorum.Pembe hayallerin ana kahramanı oluyorum.Peri masallarında,sonsuza kadar mutlu yaşayacak prenseslerin yerine geçiyorum..Gökyüzünden bir bir toplayıp,taç yaptığın ve başıma koyduğun yıldızların ışığını yüreğime yansıtıyorum.Yüreklerde sönen mumları,senin bana verdiğin umutlarla tekrar yakıyorum.Minik kelebeklerin ömürlerini,daha da uzatmaya çalışıyorum.Bunlar az şey değil can,biliyorum..Senin varlığını yanımda hissettiğimde,imkansız diye bir şey olmadığını,hayallerin gerçeğe dönüşebildiğini bir kez daha anlıyorum..Umutlarımın ve beklentilerimin karşılıklarını,düşen her kar tanesinde alabileceğimi biliyorum.Elime ve yüreğime düşen her kar tanesi ile hayata daha sıkı bağlanacağım..Söz veriyorum can..
...Seni çok özledim.Çok uzaklarda olduğunu biliyorum.Bana dokunan ellerini hissedemeyeceğim artık ama biliyorum ki senin ruhun ve kalbin benim hayatımdan hiç gitmeyecek bir misafir.İçimi ısıttığın,yanımda olduğun,umutsuzluğun kolları arasında sıkıştığım vakitlerde bana umut verdiğin,bana sevgiyi öğrettiğin,detayların da güzel olduğunu keşfettirdiğin ve hayatıma kattığın tüm güzellikler için çok teşekkür ediyorum..
...Güneşle birlikte gelen her yeni günde,oradaki sevgileri,parıltılardaki umutları ve gökyüzündeki sekizinci rengi,büyük heyecanlarla keşfedebilmen ve benim de yanında olduğumu her an hissedebilmen dileği ile...
...Ve sekizinci rengin sana getireceği yeni umutlar ve sevgilerle!


.: Geri dönmek için tıklayın :.